Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ




   Θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους νοσηλευτές και συνεργάτες ιατρούς της Παιδιατρικής κλινικής του Γ.Ν.Κ. για τη συνεργασία που είχαμε. Αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερή, που με την τοποθέτησή μου στην Παιδιατρική Κλινική, υποστήριξα όσο μπορούσα την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της. Στην πραγματικά δύσκολη αλλά ενδιαφέρουσα αυτήν προσπάθεια γνώρισα πολλούς και αξιόλογους συναδέλφους αλλά και στελέχη του Ε.Σ.Υ, που ενδιαφέρονται, τολμούν και αγωνίζονται στον δύσκολο χώρο του Δημόσιου τομέα Υγείας.
Πόπη, Γεωργιάννα, Σούλα, Διονυσία, Τ ζένη, Νόπη, Έφη, Δήμητρα, Μαρία,, Ελένη, Κατερίνα, Ευρυδίκη, Κική, Φωτεινή, Σοφία, μαζί... 

πετύχαμε σημαντικά αποτελέσματα προς όφελος των μικρών μας ασθενών και των οικογενειών τους. κ.Κλέα, Προκόπη, Θανάση, Δήμητρα, Κώστα, Τάσο, Μαρία, Ηλία, μαζί αναδείξαμε όλα τα προβλήματα και με δημιουργικές παρεμβάσεις προτείναμε λύσεις. Η κοινή εμπειρία που αποκτήσαμε θα αποτελέσει σίγουρα τη βάση για την παρουσία μου στη νέα θέση που αναλαμβάνω.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τη κ.Τσιαντούκα, για την ιατρική της φροντίδα σε ευχάριστο γεγονός της οικογένειας μου. "Φεύγοντας παίρνω μαζί μου μόνο καλές αναμνήσεις κι αφήνω πίσω τις πατημασιές μου".
Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια στο δύσκολο και σημαντικό έργο μας.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συνεργασί
Κακαμούκα Δήμητρα
Υποδιευθύντρια Ψ.Τ.Γ.Ν.Κατερίνης