Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Μάρκος Σεφερλής: Τώρα με βαράνε ανελέητα. Μου είπαν "έχω εντολή"


  



     Ο Μάρκος Σεφερλής απαντά για όλα χωρίς περιστροφές στο περιοδικό YOU και την Τζώρτζια Συρίχα.

Ποια είναι τα λάθη που δεν θα επαναλάμβανες στο πρωινό;

Ένα... 

λάθος που έγινε ξεκινώντας και βλέποντας τα πολύ ανεβασμένα νούμερα τηλεθέασης στα γυναικεία κοινά ήταν να γεμίσουμε την εκπομπή με γυναικεία θέματα. Δεν καταλάβαμε πως οι γυναίκες αυτές μας παρακολουθούσαν από την αρχή, που σημαίνει ότι ήδη περνούσαν καλά και δεν υπήρχε λόγος να κάνουμε αλλαγές, όπου εγώ σε αυτές τις ενότητες δεν υπήρχα πουθενά... Τα χειρίστηκε, βέβαια, η Έλενα πολύ ωραία, αλλά χανόταν ο Σεφερλής. Όταν αντιληφθήκαμε τον κίνδυνο και χάσαμε στα νούμερα κάναμε διάφορες κινήσεις πανικού, με καλή διάθεση από όλους να γίνουν υποχωρήσεις γιατί δεν είμαι αλάνθαστος.

Γενικότερα δεν λένε άσχημα για σένα, εκτός από τον Κωστόπουλο!

Ξέρεις κάτι; Και ο Κωστόπουλος είχε την καλύτερη άποψη για μένα και την έλεγε. Απλώς έτυχε να είμαι ο επόμενος παρουσιαστής του Mega. Δεν ξέρω τι παιχνίδι παίχτηκε μαζί τους και κατά πόσο ήθελε να τους το παίξει δύσκολος! Εγώ ρώτησα και μου είπαν πως ο Πέτρος είναι παρελθόν. Πήρε έκταση γιατί ο Κωστόπουλος ανέθεσε σε άλλον να γράψει άσχημα για μένα, εκείνος μετά βγήκε και είπε άσχημα για τον Πέτρο. Έγινε ένα παιχνίδι ανάμεσά τους. Εγώ ήμουν η αφορμή στην κόντρα που ξέσπασε μεταξύ τους.

Δήλωσες πρόσφατα ότι ο Κωστόπουλος αλλάζει εύκολα γνώμη...

Ήταν ξεκάθαρο αυτό που είπα. Έλεγε ύμνους για μένα και ξαφνικά έγινα το "μαύρο πρόβατο". Απλά επειδή ήμουν ο επόμενος στη θέση του τον πείραξε!

Θα καλούσες τους απέναντι να έρθουν να σε δουν στην παράσταση;

Ναι, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Με τη Φαίη έχουμε κάνει ατελείωτες ώρες εκπομπών στο ALTER και με τη Σταματίνα επίσης... Οφείλω, μάλιστα, να πω ότι η δεύτερη βγήκε και είπε πως την στήριξα στα δύσκολα. Ενώ η Φαίη όταν πήγε στο Mega δεν με κάλεσε όλη τη σεζόν! Μπορεί να μη φταίει και να μη με ήθελαν στο Mega, όμως κάποιον που σε έχει στηρίξει θα τον φέρεις στην εκπομπή σου αν θέλεις.

Οι εχθροί σου έχουν αυξηθεί;

Πιστεύω πως ναι, αλλά δεν με απασχολεί. Όσο περισσότερα κάνεις τόσο είσαι στο μάτι του κυκλώνα και δεν προλαβαίνεις κιόλας. Λένε πράγματα που σκέφτεσαι "δεν μπορεί!". Λυπάμαι τους ανθρώπους που μέχρι πριν από 3 μήνες ήταν δίπλα μου επειδή το ήθελαν και έχω μηνύματά τους με ευχές. Με θεωρούσαν οικογένεια και με αποκαλούσαν αδελφό, ενώ τώρα με βαράνε ανελέητα. Τους μίλησα και μου είπαν "έχω εντολή"! Τους είπα "γράψτε το αλλιώς, χτύπα, αλλά μην προδώσεις αυτά που αισθάνομαι για σένα και εσύ για μένα". Το "αδελφός" είναι μεγάλη κουβέντα... Δεν τους δικαιολογώ.
Το διαβάσαμε στο newsit.gr