Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Η αρχιτέκτονας που έγινε ηθοποιός - Η Hannah ήρθε για να μείνει






    Tικ-τακ. Ο χρόνος κυλούσε στο Νότιο Λονδίνο, όπου μεγάλωσε η Hannah Ware. Ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό της η σκέψη ότι θα γινόταν ηθοποιός. «Απέτυχα να γίνω αρχιτέκτονας, για να είμαι ειλικρινής» λέει η πανέμορφη καστανή με το διάφανο δέρμα.

«Πήρα το... 

πτυχίο μου στην ιστορία τέχνης και ετοιμαζόμουν για ένα δεύτερο στην αρχιτεκτονική. Συνειδητοποίησα ότι θα ήμουν φρικτή στις κατασκευές κτιρίων, διότι έχω πολύ κακή αντίληψη του χώρου». Το 2011 πήρε μια τολμηρή απόφαση. Ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής και η πρώτη οντισιόν ήταν σκέτη έκπληξη. Τα κατάφερε. Πήρε το ρόλο της εξαρτημένης από τοξικές ουσίες κόρης της Κέλσι Γκρέιμερ στο σίριαλ Boss και έκτοτε σταμάτησε να ασχολείται με κατόψεις, προσόψεις και ραπιδογράφους.

Σεπτέμβριος 2015. Η 32χρονη ηθοποιός κατάφερε να γίνει πρωταγωνίστρια. Υποδύεται την αινιγματική Κάτια φον Ντις στην ταινία «Hitman: Agent 47» (βασίζεται στη γνωστή σειρά βιντεοπαιχνιδιών) στο πλευρό των Ρούπερτ Φρεντ και Ζάκαρι Κουίντο. Οι προκλήσεις του ρόλου ήταν πολλές, ομολογεί η Ware. «Ταξίδεψα πολύ. Επίσης ήταν πολύ ενοχλητικό για τον Ρούπερτ το γεγονός ότι έπρεπε να γυρίσουμε πολλές σκηνές μάχης μαζί και εγώ δεν είμαι και από τα άτομα που συντονίζονται εύκολα».

Η Hannah (η αδελφή της είναι η Βρετανίδα τραγουδίστρια της ποπ Jessie Ware) έχει πατήσει ήδη την εντεκάποντη γόβα της στο Χόλιγουντ. Ο δρόμος άνοιξε και η τόλμη παραμένει εφόδιο της. «Αυτό που μου αρέσει είναι ότι ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα όταν υποδύομαι ένα ρόλο. Αυτό σημαίνει ότι απολαμβάνεις αυτό που κάνεις. Κατάλαβα ότι έπρεπε να συνεχίσω να το κάνω».